Ibland får man nog.

Det bara är så, ibland är gränsen nådd och när man kommer dit så blir det bara aldrig bra. Min gräns är nådd, jag orkar inte bry mig mer, tyvärr. På grund av det här så blir allt fel i skolan, för jag orkar inte kämpa och sen få skit tillbaka, alltså det är det enda jag får härifrån. Bryr mig så lite att jag imorse gav upp med att ens berätta att jag blir sen, försökte - fick ingen respons - sket fan i det.
 
Jag vet inte vad det är som gör att jag blir såhär, att jag bara ger upp. Medicinen kan påverka, men jag är inte säker. Sen är det väl för att jag är så sjuk just nu. Det liksom blir inte bra så jag orkar inte fortsätta helt enkelt. Hoppas de blir bra snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback