Hey, hey life ain't fair!

Sitter i skolan, lyssnar på Whatever med Hot Chelle Rae och försöker göra nått som liknar plugga. Efter att ha svarat på 5 frågor så kollade vi på sims 4(grejen med det är att jag går med 7 killar;)) och nu hamnade jag här oops. Men till mitt försvar så gör min rompa super ont och jag är riktigt trött efter att jag inte somnat när jag borde ha gjort det..
 
En annan konstig sak är att jag tänt min lampa under natten. Vilket är förståeligt för bara jag sträcker armarna rakt mot väggen så ligger den illa till då jag snurrat fast den runt fönsterbrädan så jag kommer åt lampknappen. Ska visa det sen när jag kommer hem, slutar 11.50 idag. Men det var ganska läskigt att vakna där vid 5 för att det var så äckligt ljust i mitt rum haha! Så måste ha råkat tända den, vaknade, fick panik, trodde alarmet ringt - jag stängt av det och somnat om med lampan tänd. Men så var ju icke fallet så jag släkte vände mig om och somnade igen. Så kollade ju inte upp om lampan varit tänd länge heller .. Ajja jag vet ju att jag rör mig när jag sover ;)
 
så tråkar ut tiden igen, har skrivkramp och nu börjar det göra ont att skriva på datorn. Blä vad jobbigt det här är, vill hem och äta! Men 2 inställda lektioner idag, det är torsdag alltså snart nästa vecka - dags att rycka upp sig och sluta klaga. Ber till högre makter om att det går som jag vill!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback