Från ridkläder till omplacerings hundar

Ända sen vi sålde Hedvig har det varit tomt i mitt liv. Så nu, efter några avsnitt av tbbt så är jag tillräckligt pigg för att kolla igenom blocket efter lite hundar. Hittade bland annat en grandis tik som jag blev kär i, en amstaff tik som jag blev kär i och den hunden som tog hela mitt hjärta med storm - Bob. Border collie/labrador som vill komma till landet eller en hästfamilj. Jag vill ha honom, 5 år, super söt, dom vill ha en symbolisk summa, van vid att följa med på ridturer och springer alltid bakom hästen. 
 
Det stora i det hela är ju att helt plötsligt blir det meningsfullt att gå ut och gå igen! Vilket skulle vara super för mig och att jag får en pompis i stallet. Noms, söt var han. Men as always så drömmer jag lite för mycket. Även om han är perfekt så kan jag inte övertala mamma.. Hon vägrar ha hund efter Hedvig, även om det bara är till sommaren och jag kan ta honom själv efter det :/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback