Det fortsätter glida mig ur händerna.

Vet inte vad det är som går galet eller ens varför. Men något är helt klart emot mig. Tror jag fick den på tågskiten. Sen fick jag inte pappret så vet inte alls längre. Men jag vill ju inte heller, återigen hade jag velat vara inne hela dagarna hade jag 1. Valt en annan linje, eller 2. Hoppat av och jobbat på donken eller liknande. 
 
Jag förstår inte vad det är som är så svårt - jag vill jobba på fältet, inte instängd. Men men, jag orkar helt ärligt inte bry mig längre. Jag kan inte spola tillbaka tiden och valt en annan skola - bara stå ut med skiten tills den är över! Men tro mig, bor du i västerås och ska gå el? Välj inte min skola, gör det inte bara. Den va nog jätte bra tills idioterna som sitter högre upp bytte till "nya skolsystemet" som skulle vara så himlans mycket bättre. Det är i dagens läge omöjligt inom min linje att få A, om du inte jobbat som elektriker i 7 år och kan det mesta innan och utan. Hoppas dom löser det här innan skiten går utöver.
 
Mitt projektarbete var också nått som dom ville ha för 2 år sen.. Med tanke på att rektorn sa detta till läraren för ca 2-3 veckor sen så förstår ni också hur bra det är här omkring. I alla fall så är det inte aktuellt längre - välkommen tillbaka till ruta 1. idioterna förstår inte att jag inte har råd att lägga ut egna pengar på skiten, vilket jag snart måste för att få klart det.
 
Försöker till råga på allt komma på nån som ställer upp att följa med till Arissa om några veckor så jag får en jämförelsebild :D Den här gången vill jag se hur vi utvecklas, speciellt jag ;)
Kommentarer
Mohammedi's | Art, model & designer säger:

nice

Delta på min tävling där 3st vinner en varsin Goodiebag! Du hittar tävlingen på min blogg!

Svar: (y)
anjaemelies.blogg.se

2013-09-24 | 20:09:03
Bloggadress: http://mohammedis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback