Den eviga väntan

Det är alltid kul med nya djur, speciellt när man kanske får bli en del av deras liv. När man kanske kommer att få utvecklas med hjälp av dom. När man kanske får en ny kompis för resten av livet. Men när man måste sitta och vänta på ett svar, då är det inte lika kul längre. Jag är just nu ganska nervös, för jag vill verkligen det här. Jag hoppas lite för mycket men jag vill!   Den eviga väntan, tar slut nästa vecka. Det är på tok för långt dit just nu haha! Jag är så nervös och nyfiken och en massa annat så nästa vecka känns som ett helt annat årtionde :p Tack och lov att tiden går snabbt!   Leker med blogg.se's nya app - den är azum än så länge!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback