Dagens Stallvistelse!

Det handlade om många om och men innan jag faktiskt tog mig upp i sadeln, ensam. Ingen i närheten och jag smått och halvt livrädd, tur att hon är snäll Arissa. Det regnade fram till slutet så blev varken film eller fler bilder .. 

I alla fall, idag red jag lite längre än jag gjort förut. Vi provade på stopp och start, svänga och lite andra småsaker, mest för att kolla vad jag kan ge för stöd med höger skänkel, kan säga att det handlar om prutt och tummen ner. Gör rentav svinont att ge stöd så hon ska flytta för höger skänkel, vänster går galant! Sen vet jag ju inte heller om hon har svårare med höger sida, så kan det ju va! Då vill jag lova att det här blir en lång resa tillbaka, men det får det vara värt! Det gick ändå otroligt bra trots det! :D

Har även fått veta vad det är för raser i Arissa och tro mig det är inget jag någonsin skulle gissa på haha! Ledsen för dåliga bilder!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback