Sent inlägg, stallet igår!

Blev en sen stallvistelse då jag hade 4% på mobilen när jag åkte hem från praktiken - smart nog som jag är glömde jag att dom har uttag i sadelkammaren haha! Så en timme senare än jag tänkt var jag ute, hade ca 1 och en halv timme på mig.

Så möttes jag av alla ryttares bästa dröm! Sen vet jag inte vad dom där taggiga, kladdiga rundaväxtsakerna heter men ja, dom fastnar överallt! Tillslut lyckades jag få ut klumpen och var full med mini taggar på mig själv, delvis i händerna(när jag kom hem och la mig så drog jag upp täcket och insåg att jag hade en på hakan med ....). Arissa var aningens uppspelt, men hon var super duktig i linan! Gick förvånansvärt bra faktiskt!

Nu så ska jag städa mitt rum, drar fram snabeldraken imorrn samt bäddar rent. Vi får besök och eftersom jag(och mamma) går upp 5 så ska dom få sova i mitt rum och förhoppningsvis slippa ljud. Men, innan ska jag handla mat, nått enkelt blire!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback