Mitt lyckopiller

Eller ja mina två kanske man ska säga, igår i stallet och som grädde på moset så kom Ida på kvällen! Fick även skjuts från stallet ;) Hur bra var inte de liksom!? 
 
I alla fall, Arissa sötte sig otroligt bra vid tränsningen, tror vi fått bukt på det snart! :) Stallägaren har varit otroligt hurtig och satt upp staket så nu har vi en riktig paddock också! Så när jag känner mig redo blir det galopp!

Upplevde igår att fröken var lite stel i baken, trodde först att hon haltade. Men det visade sig antagligen vara träningsvärk, så fort hon fick sträcka på benen i snabb trav så släppte allt! Fick även massa beröm från stallägaren som kollade efter hälta för att hon gick så fint! :')
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback