Kaos i vardagen

Planen var att skriva igår.. Men jag hade inget att skriva om.. Förutom att jag baka bullar! Men hur intressant inlägg skulle det bli hehe!
 
Det blev inget stallet igår tyvärr, tar den turen på torsdag istället. Hoppas på fint väder och fotograf på lördag! :D då ska jag försöka få lite fina bilder att visa här.
 
Idag har jag kört halvvägs till mormor och hela vägen hem, det gick faktiskt bra! Däremot måste jag kunna berömma mig själv och framför allt ta emot beröm ordentligt! Ser bara de negativa(som ligger rätt bra i underläge från det positiva) istället för de positiva.. Men en vacker dag har jag också körkort! :)
 
I alla fall så var det "släktträff" hos mormor och morfar! Jag, mami, moster1+man&barn samt moster2 och självklart mormor och morfar! Vi åt gott(oxfilé, snoms!) och hade de trevligt! Planerade hundvakt också, så gammeltanterna kommer hit några dagar under lovet! Mormor, morfar, moster+barn&man åker utomlands och jag .. Jag får vara hund&husvakt ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback