"Jag ringer dig när PMSen släppt"

Det är något jag stör mig på enormt, vilken vecka i månaden det än är. Även om jag har pms eller inte, en tjej får aldrig vara rentav flyförbannad. Hon ska då alltid ha pms. Egentligen tänk efter, hur många gånger har du hört eller sagt en kommentar om pms för att nån är arg och för att den personen råkar vara en tjej?
 
Aldrig uttalat mig om det här mer än till mina vänner. Oftast så ja jag blir aggressivare när jag har pms, men jag kan också bli flyförbannad utan att ha det. Så det är aldrig något att skylla på, är jag arg då här nått gått jävligt fel och en person kan råka säga ett ord fel och jag drar i med onda ögat. Det behöver aldrig handla om en viss tid i månaden. Sen ja så kan jag bli flyförbannad utan att nått hänt innan. Men att folk tror att en arg tjej/kvinna - alltid har pms gör mig faktiskt väldigt irriterad.
 
Jag vet inte vad folk tror, men jag drar ihop mig under den tiden. Jag försöker att varken synas eller höras för i dom tillfällena så brukar jag få så ont att det redan plågar mig nog. Så nej, när folk tycker att jag gör som minst ljud ifrån mig det är då jag har pms, det är då jag mår som sämst inte när jag står och skriker av ilska eller andra känslor. För då är det bara någon som sårat mig, thats it. Det handlar aldrig om en viss tid i månaden. 
 
Och anledningen till att jag ens tänker på det här är för att dom sa så i en serie, ehe! ;)
Bild från Google.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback