Inte bara häst med otur!

Det tog dock inte slut vid en skadad häst, när vi var ute och gick så tog Ida grimskaftet och jag tog lite bilder. 
 
Helt plötsligt trollade någon fram ett hål framför mina fötter, jag om gick med trynet i kameraskärmen såg ju inte hålet - vilket var påväg att resultera i en faceplant men det går ju inte för sig när man håller kamera i händerna. Så rädda kameran taktiken var på. Vilket resulterade i att jag slog ner på knä och sen vidare på armbågarna - dock fick kameran en smäll.. Men tack och lov bara solskyddet! Så den fick tre eller fyra prickar på ett ställe, men den är hel. 
 
Detta i chock över kamera och häst resulterade i att jag borstade av knäna och haltade några steg, sen var allt bra. Fram tills någon timme senare då jag började känna av knäna igen. Ignonrerade detta och fortsatte i stallet. Kom sen hem till två skrapsår och ett megasvullet knä. Helt plötsligt håller mamma med mig om att nått fortfarande är helt galet i mitt knä. Jag kan inte beskriva den mysko känslan men jag bara vet.
 
Så om man trycker på båda såren så är jag först och främst fortfarande svullen i hö knä(inte lika illa som igår) men inte i vä, såret gör ont på vä men det gör fan ända ont in i benet på hö. Så jag är helt säker på att något verkligen är fel i knät nu. Men jag kan gå, tänker dock inte prova att springa eller hoppa! Vi får se vad benet säger om att stå 8-3 imorrn... Underbart med praktik i butik!
 
Slänger nog upp lite fina höstbilder snart :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback