Förkyld igen..?

Jani, mitt imunförsvar lär ligga på minus just nu, blir sjuk hela tiden. Tror jag varit förkyld 2 gånger sen jag börja skolan och känner på mig att jag drar in mig på min tredje sväng.. I alla fall av rinnande näsa och tungt huvud. Men åker ju till bästa vän i helgen så där tänker jag sätta mig under en fluffig filt och dricka massa te, snoms! 
 
Kanske blivit lite friskare tills jag kommer hem igen då - blir ju finbesök tors till ca sön av inga mindre än gammeltanterna. Så ut och gå, leka det lilla dom orkar och bära i alla fall en skit så hon slipper alla trappor! Men är man gammal och grå så är man haha! Bästavän kanske kikar hit lite också, kanske. Men ska anyhow försöka få lite fina bilder på damerna i lite löv hade jag tänkt! Man ska passa på medans man har chansen, finns ju en anledning till varför jag kallar dom gammeltanterna. 
 
Stallet igår var rentav kaos, blött i hagen, så hela bandaget satt galet och jätte blöt häst. Matte hade glömt att kolla vädret och hade ångest för att hon inte kunde åka ut och sätta på det, jag kom ju inte heller ut tidigare. Men imorrn blir det nog lite mer tid och vi får se om vi provar på att skritta lite - vågar inte rida ut själv och vill ju egentligen inte snurra runt i paddan heller. Blir kanske en promenad! Ska anyhow kolla temp igen, vill att den ska gå åt rätt håll nu!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback