Efter helgens "olycka"

så kan jag lova att det är en riktig bergochdalbana! Ena stunden vill jag hoppa, skratta, springa och andra vill jag lägga mig ner, gråta och helst kapa av benet över knät. Dessa stunder är inte många tack och lov, bara om jag står för länge. Sjukgymnast sa att det inte borde vara allvarligt, om det blir bättre ska jag låta det va och börja träna igen nästa vecka och om det blir värre så söka upp läkare. 
 
Anyhow så är det bra med fröken gul vad jag vet, inte fått höra nått om någe försämring! Ska dit själv på fredag samt lördag och hoppas hon visar upp en bra sida då hahah ;) Hört att hon är lite jobbig och eftersom vi fortfarande inte är överens om vem som bestämmer från marken så kommer jag nog få en riktig "pain in the ass" till helgen ;)
 
Tur att hon är söt, haha! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback