Det enda man behöver

när man har en dålig dag är en häst, blev ju varnad för att hon kunde vara lite jobbig nu. Men neje, hon verkligen kände hur dåligt jag mådde och gick och puttade på min hand. Verkligen som att hon försökte säga "hallå, vad är det?".

Vi tempade, tog en promenad och jag kan säga att jag åkte därifrån mycket gladare än när jag kom dit. Hon är otrolig min stjärna, hon bara var helt underbar idag. Inte alls jobbig och mega gosig, så jag är ganska lycklig över att ha denna fina varelse i mitt liv just nu! 

Kommentarer
Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot säger:

Gud så söt häst

Svar: Tror hon tackar :)
anjaemelies.blogg.se

2013-10-23 | 13:04:02
Bloggadress: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback