Den fina varelsen i mitt liv

Hon gick och blev ett monster under en natt! Var i stallet i lördags igen, promenad och den här gången höll jag koll på alla groparna haha!
 
Det var premiärtur för lillskiten i stallet och så fort hon höll på var Arissa supersnäll, när hon gjorde annat fick jag hantera ett nervigt monster, hon va bombsäker på att det var en varg runt varje hörn och en tiger i varje lövhög! Sötnosen, vacker var hon i alla fall när hon blåste upp sig haha!

Haft en hel del problem med knät. Han sa ju minst två veckor till av smärta, så jag hoppas dom där två veckorna håller sig inom "2veckors-ramen" för annars blir jag knäpp! Har på grund av det här inget att skriva om .. Jag är helt negativ på allt, vill inte ha ont längre blir så trött!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback