When it hasn't been your day

Haha gårdagens dag bara rullade in på idag - försov mig så illa att det var inte ens en idé att åka till skolan. Skulle få gå till nästa buss och åka hem för att jag sluta. Alltså stängde jag av ca 2 alarm och när jag vaknade så skrek hela min kropp - det är så illa just nu att jag inte ens vill vakna. Där kan vi snacka att livet faller isär.. På det så gjorde jag ju detta med flit - jag valde ju att skolka. *ironi*
 
Tänkte ringa skolan och säga att jag försov mig - kom på att min handledare fått stroke. Hmf, vem skulle jag meddela det här då? nobody cares! Typ så ja! Men nej det blir verkligen bara värre och jag fan orkar inte med det här! over and out. trodde aldrig att det kunde blir värre på riktigt, trodde att all denna kaos hade ett slut.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback