Tell me what to say, don't matter if it's true

I'll say it all for you
 
 
Två läkarbesök avklarade. Otroligt nog hade jag inte nått emot det, men hallå Dr. Handsome var ju där ;) Anyhow, han trodde också på stressmage och jag fick återbesök hos honom woopwoop! Efter det här ut till stallet för att ta en sväng ut med M och Chokladkaka - snälla moder natur ge mig lite mer ljus om dagarna.
 
Stjärnan skötte sig galant, idag tog vi tre steg fram minst! Det gick så bra att jag kände yes idag kan jag nog prova på en galopp. Kommer dit och det är jätte halt i paddan efter all regn. Så icke sa nicke. Men så stolt över madam idag, kanon skötte hon sig. Jag är galet stolt över mig själv som kommit fram till att kunna trava ute. Nu är det bara det sista och det mest stressande momentet kvar - galoppen. Men tror det går nog galant - hon är ju trots allt en ren pärla!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback