Önskade att jag sovit bort hela dagen

Den har blivit värre från början till slut. Träffade dock Jossan och Calle, skulle med och löshoppa - han skötte sig super och tycker att J bör vara otroligt stolt över honom!

Men som sagt så efter det sista jag skrev så blev det bara värre. Inte nog med att min mellanslag lever sin egna visa så har vi ju inget mindre än självaste gymnasiemässan. Där vi fick en vägg(den/dom eleverna på bygg som gjorde denna bör inte få betyg - snacka om hemskt fuskbygge. Vi var galet besvikna och undrade vad i hela fan dom tänkte med samt hur lärarna kunde ta emot den) som skulle vara klar imorgon kl 1, var ju bara att skrapa ihop den urusla matariell som fanns och göra det bästa av väggen samt allt annat. Inte nog med det så blir det kvällspass för mig på onsdag. Tur nog ledig på dagen. 
 
Efter det här så drog jag på mig en rejäl huvudvärk, känner mig otroligt hängig och sjuk. Detta slog om på 20 min. Trodde först att det var för att jag sovit dåligt, ätit dåligt och druckit dåligt. Men nu känner jag mig verkligen sjuk. Ska bli så kul imorgon om det blir värre. Som om inte hela den här dagen varit nog så kommer jag hem till kaos och allt blir bara värre. Vart är min personliga levande människa som jag bara kan krypa ihop mig till när dagarna blir såhär?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback