I'm friends with the monster that's under my bed.

Tog ju en vecka extra lov, kan man väll säga .. Typ. Men måndag imorrn - skola 9-16, tror jag .. Ingen har sagt nått till mig .. Vet inte ens om vi börjar 9 eller 8.30 .. Underbart att det är så jävla kaos. 
 
Skolan är skyldiga oss ett ex antal timmar i lektionstid varje termin. Tycker dock det är fel att dom tvingar oss att vara i skolan nu, ingen vet vad vi ska göra, vem vi ska ha, varför vi ens är där. Sitta och pilla i naveln? Japp! Har klagat mycket på mina lärare att vi bara sitter där för att tiden är för lång och vi blir klara för fort.. Nu har vi inte ens något att göra ..Japp, välkommen måndag och mina fina betyg som jag kommer få - not. 
 
I alla fall, stjärnan skötte sig ganska bra idag. Blivit longering i fredags och idag.. Fredags för att mamma var där och hon skulle få ett nervöst sammanbrott, idag för att jag blev lite nojig. Hon har fått ett sår som blivit varigt - så jag ville se att hon gick rent. Vilket hon gjorde! Nojig liten jag? Jo men man blir så efter att ha bygt upp sånna band med hästar och så slits dom av olika anledningar ifrån en. Det är inte säkert som medryttare, tyvärr. Men jag älskar det ändå och efter så lång tid så sitter jag här och rider en annans häst. Allt handlar om tillit och hopp. 
 
Anyhow så blir det ridning nästa vecka .. Som det ser ut nu så har jag henne tors-sön. Beroende på hur mamma jobbar till helgen! Men tors och fre är i alla fall klart.. Så bra avslut på kaos vecka kommer det nog bli - hoppas jag!
 
Och innan jag skriver en novell så ska jag avsluta det här. Svamlar för mycket .. Dags att lägga sig ner haha! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback