Hos mormor&morfar

Men dom är ironiskt nog inte hemma än hehe. Bär av mot stallet om någon timme, där väntar en gul pärla på mig! En promenad och lite stretch står på schemat tror jag.. Har liksom inte kommit på vad jag ska göra mer än att kolla på såren. Eventuellt att jag skrittar och travar några varv i paddan - men inte mer än så. 
 
Moster fick ju rida igår, A skötte sig super och verkade trivas riktigt. Så idag ska hon mer få njuta i livet som häst! Ska då mest kolla in såret som jag hittade igår - hästjekel att skada sig på helt galna ställen. Vet återigen inte var det här kommer ifrån. Det kan säkert vara en spark, ett bett eller nått i den stilen. Osäker som få. Men man blir ju lite orolig. Alltid på samma ben också. Såren som jag hitta henne med senast börjar läka fint, ena har läkt helt men det var ju också bara ytligt. 
 
Ja funderar, ibland vill man att dom ska prata och förklara vad som är fel. Det värsta med häst, ovissheten. Synd att hon är så söt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback