Göra om mitt rum?!

Oj nu ska ni få se mina otroliga ps skills! Nästan så jag förtjänar aplåder, jämnt är det också! Skrattar så jag gråter över detta verk. Ont i magen har jag också, tror dock inte det har det med det här att göra haha! 

I alla fall så har jag setat och funderat. Jag fick pengar av älskade mormor&morfar för att dom egentligen skulle köpt skor åt mig, men dom hittade inget i det varmare landet, eller jo men det var typ lika dyrt som här och inget speciellt. Helt ärligt så hittar jag inte heller något. Jag skulle ju då kunna slösa pengarna eller köpa typ kläder. Men kom och tänka på mitt älskade rum. Om jag säljer sängen och skrivbordet så får jag ihop några hundralappar. Om jag då lägger på det på pengarna jag fått så kan jag köpa en billig sängstomme på blocket(redan kollat upp det - så om den finns kvar det vill säga) samt en ny madrass som passar den. 
 
Så då är det ju klart, kollat runt och om jag lägger ihop det jag tänkt för madrassen och skrivbordet+lådorna+stolen med pengarna jag har så har jag då sängstomme och en ny madrass. Om jag sen sparar pengar så kan jag köpa ett till nattduksbord(läs förvaringslåda) och några hyllor i matchande färg som jag kan ha t ex nagellack på. 
 
Skulle även kunna sälja mitt ps2 med spelen. Det är ju någon peng i kassan det med. Den använder jag ju aldrig. Min spelkub får ingen mohaha! Jag har för roliga spel där haha! Sen har jag säkert massor annat som jag aldrig använder som någon annan kanske skulle skatta sig lycklig över. T ex mina 2 fina tavlor! Vet då inte om jag ska välja att sälja dom eller inte .. hm. 
 
Det känns så hemskt att ha ett fint, fullt fungerande, otroligt smart skrivbord och sen använda det en gång i halvåret. Nej detta ska jag diskutera med min mor. Ett par skor kan jag i så fall köpa senare och jag vill ha en större aningens mjukare säng. Mest för att jag vill ha en lite större säng men ändå ;) Min börjar kännas galet liten.. Måste sluta röra mig när jag sover hehe.

Ta detta med en nypa salt, det ser verkligen inte ut som jag försökt få till det haha! Men ja mitt rum är ganska smalt och avlångt. Sen så är ju verkligen inte sängen sådär lång - HAHAHA jag dör!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback