Finbesök i stallet!

Idag var det nämligen så att jag fick skjuts av min mor till stallet och jag skulle hjälpa stallägaren med att fylla på vatten så hon kunde smita iväg och handla snabbt. Efter ett tag hörde jag hur hästarna började pipa i lösdriften och hör även Fröken Gul ropa i stallet. Tänkte på min stackars mor som är lite rädd och var tvungen att stå där inne själv med hästen - hon skulle aldrig gå ut i hagen.

Så jag valde att ta på A alla grejor - vilket var så jobbigt med tanke på att jag bara longerade idag(hon gick super trots busande kompisar i hagen inte allt för långt bort) och det hela slutade med att jag stod i hagen och flyttade slang mellan hinkarna och mamma gjorde inget mindre än att hålla i Arissa! Det mina kära vänner är otroligt och hon fick panik när A buffade lite på henne, jag kom precis ut och kliade panna sen var fröken supernöjd!

Raka vägen från min instagram ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback