ännu mer kaos

alltså jag trodde nyss att det inte kunde bli värre, men det kunde ju bli det! Slutade nu i att en av mina lärare(har honom 3 ggr/veckan med två 90 minuters lektioner efter varandra) är sjukskriven och ingen vet varken vad vi ska göra eller vem vi ska ha på hans lektioner. Som om att det inte vore nog så har en annan lärare sagt ifrån sig caden för att denna hade för mycket lektioner. Vilket ger mig 5 lektioner per vecka som har lärare och en plan. 
 
Caden kan jag göra lite på, men det kommer aldrig funka utan en lärare det är på tok för svårt och helt ärligt med min klass, nej ja kommer knappt orka med det. Men ändå ska jag vara i skolan på resten av mina lektioner - återigen utan att nån vet vad vi ska göra eller vem vi ska ha. Har jag sagt att jag hatar min skola förr? Om inte så tror mig, jag hatar min skola. Till råga på det ska jag göra ett projektarbete teoretiskt - hade jag gillat teori hade jag gått en plugglinje. Går el för att få göra det jag vill och pilla med händerna. Inte sitta framför en dator - stirra mig blind på den i minst 100 timmar för att få fram en lång projektrapport med bara böcker.

Lov och ladda upp allt inför skolan. Bullshit, kommer till mer kaos än vad jag lämnade. Varför kan man inte bara få ett jobb!? 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback