Min personliga egoblogg!

Jajamen, det är dags. Hitta ett ställe, sätta mig tillrätta och stanna där föralltid. Därför valde jag att för första gången skapa en personlig blogg. Jag vet inte om det här håller. Om jag skriver varenda dag, en gång i veckan, en gång i månaden eller kanske aldrig. Men jag vill ha ett ställe att skriva ner alla mina tankar och funderingar. Ett ställe som är mitt bara mitt!

Där jag om flera år kan återuppleva minnen, fina bilder och se hur mitt ganska urkassa liv ser ut genom åren. Vad för hästar jag hamnar med, hur jag utvecklas som människa, fotograf och ryttare. Vad jag hittar på för knas, varför och om jag ångrar det. 

Ja en blogg, helt för mig själv och dom som väljer att läsa den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback